НОВИ маркови дрехи, обувки и аксесоари

Есенна Ликвидация

Въпроси и отговори

ОБЩИ

• Трябва ли да имам регистрация, за да пазарувам? Не, регистрацията не е необходима, но тя е максимално опростена в 1 бърза стъпка (въвеждате само email и парола).

• Как да се регистрирам? Можете да направите регистрация преди да започнете да разглеждате артикулите в онлайн магазина или след като вече сте избрали артикули в количката си. И в двата случая,   в най-горния ляв ъгъл на сайта има бутон „Вход”. Там може да направите регистрация чрез профила Ви във Facebook или просто да въведете актуален имейл адрес и парола. Това е всичко!

• Как да използвам промо-кода? В случай, че разполагате с промо-код, трябва да добавите артикул в Количката и когато тя е активна  под общата сума за плащане ще намерите бутона „ Добави промо-код”.

• Как мога бързо да открия даден артикул? В полето „Търсене”, разположено в дясната половина на сайта, може да търсите даден артикул по Наименование и Модел.

• Как гарантирате защитата на личните данни? Nice Price е регистриран администратор на лични данни с Идент. Номер 415823. По силата на ЗЗЛД, личните данни, които предоставяте при регистрация и пазаруване се третират със строга конфиденциалност. Ние гарантираме, че представената от Вас информация няма да се преотстъпва на трети лица и няма да се използва без Вашето изрично съгласие.

• Има ли гаранция за продуктите, които предлагате? Гаранция за качество са марките на самите артикули, защото в Nice Price ние не предлагаме артикули без етикет или с неизвестен произход.  

• Всички артикули ли са налични? За да сме сигурни в качеството и бързината на нашите услуги, ние Ви предлагаме само артикули, които са налични и могат да бъдат закупени веднага.

• Какъв е произходът на артикулите, които предлагате? Ние Ви предлагаме артикули произведени от утвърдени европейски модни марки.

• Как гарантирате автентичността на предлаганите артикули? Всеки артикул бива детайлно заснет и подробно описан от нашите специалисти, за да може Вие да придобиете максимално реална представа за него. Цветовете на артикулите са заснети възможно най-точно, като ние не носим отговорност за разминаване в тяхното възприятие породено от екрана на устройството, чрез което пазарувате.

• Как да се ориентирам с размерите? Освен предоставяне на точна информация относно номерацията на артикулите ние Ви предоставяме и точна информация за мерките на всеки отделен артикул. Ако въпреки това, се чувствате несигурни в избора си, ние с удоволствие ще  Ви предложим индивидуална телефонна консултация.

• Имате ли физически магазин, където да разгледам лично артикулите? Nice Price предлага всички свои артикули само чрез он-лайн магазина. Артикулите биват заснети в голяма детайлност и описани максимално подробно, от нашите специалисти, за да улесним Вашия избор.

• Зареждате ли изчерпани артикули? В определени случаи е възможно да заредим вече изчерпани артикули. За повече информация, моля свържете се с нас  чрез начините предложени в секция “Контакти”.


ПОРЪЧКА

• Как да поръчам? След като изберете желан артикул от нашия онлайн магазин, натиснете бутона „Добави”; Вашата поръчка веднага се зарежда в електронната Количка, която вече е променила цвета си и изписва общата дължима сума. Вие може да продължите с пазаруването или да преминете към следваща стъпка „Купувам”. Тук решавате дали ще използвате профила си или ще пазарувате без регистрация.  Ако искате натиснете бутона “Вход” в горния десен ъгъл на сайта. Междувременно информацията от Количката Ви ще се запаси и Вие ще може да продължите процеса. След това избирате начин на плащане и натискате бутона „Поръчай”. Като за финал, на посочения имейл ще получите автоматично съобщение от нас за Вашата поръчка и детайли по доставката й.

• Мога ли да направя бърза поръчка по телефон или имейл? Да, разбира се, очакваме да се свръжете с нас на телефон 0885 925 805 или имейл hi@niceprice.bg и да направите поръчката си, като впоследствие ще получите автоматичен имайл за потвърждение.

• Колко време се пази всеки артикул в количката? Всеки артикул добавен във Вашата количка бива запомнен в нея докато сте активни в сайта. Ако в продължение на повече от 20мин спрете да разглеждате сайта или не сте активни, то количката Ви ще се нулира. Моля, имайте предвид, че добавяйки продукт в количката си, Вие не го резервирате и той може да бъде закупен от друг наш клиент, по всяко време докато Вие не финализирате поръчката си.

• Мога ли да променям, отказвам или обединявам вече направена поръчка? Да, Вие може да променяте, отказвате или обединявате вече направена поръчка. В случай, че ние сме предали на Куриер вече потвърдена поръчка, но в последствие решите, че искате да я откажете или промените, то тя ще Ви бъде доставена и сумата по връщането ще бъде за Ваша сметка. Ако поръчката вече е предадена на Куриер и Вие решите да добавите артикул, то тя ще се счита като нова поръчка към нас и ще бъде с нов идентификационен номер. В случай, че не сме предали поръчката на Куриер, Вие може да промените, откажете или обедините поръчки.


ДОСТАВКА

• Какъв е срокът за доставка в България след потвърждение? Заявените артикули се доставят в рамките на до 2 работни дни за всички големи населени места. Доставките за всички останали населени места се извършват съобразено с графика на куриерска фирма „Спиди” в рамките на 1 до 5 работни дни.

• Докъде се извършват доставките? За Ваше удобство, всички доставки се извършват на посочен от Вас адрес във всяко населено място в България или в офисите на "Спиди".

• Каква е цената за доставката? Цената за доставка е 2.90 лв за поръчки под 39.90лв, а всички поръчки на стойност над 39.90 лв са с Безплатна Доставка до Ваш адрес или до офис на куриерска фирма "Спиди". 

• Мога ли да избера час на доставката? Да, Вие можете да фиксирате часа на доставка само за големите населени места (те се определят от куриера), като това ще Ви струва допълнително 1.00 лв. към крайната сума. Точният  час на доставка ще може да  уточним по време на телефонно обаждане от наша страна. След това ще получите писмено потвърждение, по имейл, с детайлите на Вашата поръчка и нейната доставка. 

• Кога през деня ще получа поръчката си? Ако не сте заявили точен час, доставката ще бъде направена в рамките на работния ден, по графика на куриерска фирма Спиди. В деня на Вашата доставка Вие ще получите и SMS известие от куриера- доставчик. SMS известието съдържа Номера на пратката; Адрес на доставка; Крайната дължима сума и Телефонният номер на куриера, който ще Ви посети.

• Къде мога да следя статуса на поръчката си? Като регистриран потребител можете да следите статусите на всяка една поръчка направена от Вас в секция “История на поръчки”.

• Какво означават статусите на поръчката в клиентския профил?

  Очаква потвърждение – направили сте успешно своята поръчка и тя предстои да бъде потвърдена по предоставен от Вас имейл адрес.

  Потвърдена – поръчката Ви е потвърдена успешно чрез автоматичен имейл и предстои да бъде предадена на куриер за доставка;

  Предадена на куриер – поръчката Ви е предадена на куриер и предстои да Ви бъде доставена на посочен от Вас адрес и потвърдена дата;

  Доставена – поръчката Ви е била доставена успешно;

⇒  Приключена – поръчката Ви е затворена 21 дни след успешната доставка.

• Какво да правя, ако пропусна доставката от куриера? В случай, че пропуснете доставката на Куриера, моля незабавно се свържете обратно с него, (на посочен телефон за връзка в SMS известието, което сте получили на същия ден) за да уговорите нова дата за доставка. Ако имате нужда от помощ, свържете се с нас, използвайки начините описани в секция “Контакти”.  След два неуспешни опита за доставка Вашата поръчка ще бъде анулирана и затворена. 

• Защо още не съм получил поръчката си? Ако поръчката Ви не е доставена на потвърдената дата, свържете се с на, използвайки начините, описани в секция “Контакти”. Преди да сте го направили, уверете се, че предоставеният от Вас адрес е правилен, и че вече не е имало SMS-известие или посещение от куриер. 

• Доставяте ли в чужбина? Има възможност за доставка извън България. За повече информация, свържете се с нас използвайки начините описани в секция “Контакти”.

• Коя фирма извършва доставките? Доставките се извършват от куриерска фирма “Спиди”.

• Може ли да доставите поръчката с друга куриерска фирма? Да, възможна е доставка с друга куриерска фирма при положение, че доставката е за Ваша сметка, независимо от стойността на поръчката Ви. Моля, отбележете предпочитаната куриерска фирма в поле „Бележки” от стъпка 2 по процеса на пазаруване, като не пропускате да отбележите дали тя да бъде доставена до техен офис или Ваш адрес.

• Може ли друг човек да приеме доставка направена от куриерска фирма „Спиди” ? Да, възможно е срещу три имена и подпис.

• Мога ли да взема лично поръчката от ваш офис? Можете да получите поръчаните от Вас артикули с куриерска доставка на посочен от Вас адрес или в офис на Спиди. 


РЕКЛАМАЦИИ, ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

• Какво да направя, ако установя липса на артикул или получа грешен или дефектен такъв? В случай, че установите липса или дефект при доставката, Вие можете да подадете сигнал в рамките на 5 календарни дни от датата на доставка. Ще имате 7 календарни дни, за да ни върнете артикула след подаване на сигнала, като транспортът е за наша сметка. Запазваме си правото да удържаме транспортни разходи, oт стойността на вече платения от Вас артикул, в случай че се изпращат артикули за наша сметка с други куриерски фирми.

• Каква е политиката за връщане и замяна? В случай, че желаете да върнете или замените даден артикул, Вие можете да го направите в рамките на 21 календарни дни след датата на доставка. Всичко се случва много лесно:

1.     Изпратете ни имейл на hi@niceprice.bg, за да бъдем информирани и подготвени, че очакваме пратка от Вас, със следното съдържание:

  Модел на артикула (9 цифреният код, който може да видите както на етикета така и от Вашия профил, секция „История на поръчки”);

   Как да процедираме след връщането на артикула към нас? :

- Искате замяна с друг артикул(и);

- Ако сумата за връщане е до 50лв, можете да получите парите си в брой по куриера с наложен платеж, по банка или с промокод. Ако сумата е над 50лв, отпада варианта с наложен платеж и остават другите два - по банков път или с промокод;

- Да получите парите си обратно по банков път (молим за банкова сметка и име на титуляра).

 

2.     Изпратете  артикула обратно – освен в случаите на рекламация или несъответствие, транспортните разходи са за Ваша сметка. Това важи и за връщането на пари, ако това не е станало по банков път.

ВАЖНО: ОСВЕН АРТИКУЛА/ИТЕ, КОЙТО/КОИТО ЩЕ НИ ВЪРНЕТЕ, В ПРАТКАТА Е НЕОБХОДИМО ДА СЛОЖИТЕ И ЛИСТА С КАСОВАТА БЕЛЕЖКА !!!

 Нашият адрес е посочен в секция „Контакти” .

За да уважим рекламация на върнат към нас артикул, то той трябва да бъде в добър търговски вид – с оригинални етикети, без никакви следи от употреба, пране или гладене. Важно: от хигиенна гледна точка не заменяме долни части на бански и бельо.

• На какъв адрес да изпратя артикула? Използвайте адреса, упоменат в секция „Контакти”.

• Мога ли да връщам продукти, закупени с промо-код? Да, връщането на артикули закупени с промо-код е възможно и става по същия начин ,както връщането на всеки друг артикул.


ПЛАЩАНЕ

• Какви са начините на плащане, които предлагате? Начините, по които можете да платите вашата поръчка са три:

o    При доставка на куриера (с наложен платеж);

o    По банков път;

o    С кредитна или дебитна карта, чрез нашия виртуален pos-терминал.

• Мога ли да прегледам преди да платя? Да, като тази опция е безплатна за Вас и ние я отбелязваме на всички изпратени пратки.  

• Как мога да получа парите си обратно за върнат артикул? Можете да получите парите си обратно по банков път или чрез куриер. Моля, в имейла, в който ни информирате, че предстои връщане на артикул от Ваша страна да посочите удобен за Вас начин, по който да се случи това. В случай, че сте избрали връщане по банков път, моля не забравяйте да посочите банковата си информация. Имайте предвид, че за връщане на сума в брой с наложен платеж, Вие трябва да съобщите това при изпращането на пратката на куриера. Повече информация в раздел Доставка.

• В какъв срок се извършва връщането на парите? При положение, че изберете връщане по банков път, ще получите парите си в рамките на 3 работни дни. Ако изберете опцията да получите парите си с куриер срокът е от 1 до 5 работни дни, съгласно политиката и графика на куриерска фирма Спиди.

 

Есенна Ликвидация
Всички артикули са чисто нови и оригинални
Всички артикули са чисто нови и оригинални
Професионално и любезно обслужване
Професионално и любезно обслужване
Лесна замяна и връщане до 21 календарни дни
Лесна замяна и връщане до 21 календарни дни
Безплатна доставка за <br />
поръчки над 39.90 лв
Безплатна доставка за поръчки над 39.90 лв
Доставка до 2 работни дни
Доставка до 2 работни дни
Нови предложения всеки ден
Нови предложения всеки ден
Всички артикули са чисто нови и оригинални • Професионално и любезно обслужване
Лесна замяна и връщане до 21 календарни дни • Безплатна доставка за поръчки над 39.90 лв
Доставка до 2 работни дни • Нови предложения всеки ден

Начин на плащане

Наложен платеж

Контакти

0885 925 805
hi@niceprice.bg

Адрес за връщане:
ул. "Неделчо Бончев" No10, 1528 София, България

Пазарувай за

Начин на плащане

Наложен платеж

Контакти

0885 925 805
hi@niceprice.bg

Адрес за връщане:
ул. "Неделчо Бончев" No10, 1528 София, България